Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

«Έλλη, η εγγονή του Αιόλου»

Παρουσίαση του βιβλίου της Αλεξάνδρας Κουρκούδιαλου
Ο Μάκης Δελαπόρτας έχει ετοιμάσει μια ξεχωριστή παρουσίαση για το βιβλίο της Αλεξάνδρας Κουρκούδιαλου με τίτλο «Έλλη, η εγγονή του Αιόλου», που μιλάει για την απόλυτη αγάπη και την δύναμη του έρωτα. Μαζί του στο τραγούδι θα είναι η Εβελίνα Νικόλιζα και στο πιάνο ο Κλεάνθης Κωνσταντινίδης.

Σας περιμένουμε όλους στην πρώτη παρθενική εμφάνιση της συγγραφέως Αλεξάνδρας Κουρκούδιαλου, που μας έρχεται από τη Θεσσαλονίκη, σε μια παρουσίαση που θα αφήσει εποχή.

Πάντα στον φιλόξενο χώρο του Polis Art Cafe, στο αίθριο της Στοάς του βιβλίου, το Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017, ώρα 6 το απόγευμα.

Μέρος των εσόδων από την πώληση των βιβλίων θα δοθεί στο σύλλογο Γονέων-Κηδεμόνων & Φίλων Α.μεΑ. «Ανοιχτή Αγκαλιά».

H συγγραφέας Αλεξάνδρα Κουρκούδιαλου λέει για το βιβλίο και την παρουσίαση:

«Στην ακμή της ζωής μου και με το φορτίο μιας ζωής "γεμάτης", το βιβλίο μου "Έλλη, η εγγονή του Αιόλου" είναι το πρώτο μου ολοκληρωμένο μυθιστόρημα. Ένα βιβλίο που έχει δυο μέρη με 13 χρόνια διαφορά. Θα το δει κανείς στον τρόπο γραφής, θα το διαπιστώσει κανείς στην ωριμότητα των αποφάσεων. Δεν υπήρχε λόγος να βιαστώ… 

Η απόλαυση του να γράφω, με έκανε να μην θέλω να τελειώσω ποτέ αυτή την ιστορία. Ένας μοναχικός, αλλά αγαπημένος δρόμος, που συναντά μια μεγάλη γιορτή, όπως αυτή της πρώτης μου παρουσίασης με τον υπέροχο φίλο και συνεργάτη Μάκη Δελαπόρτα! 

Έτσι, αντιφατική και πληθωρική όπως είμαι, έχω δυο όνειρα ακόμα για την Έλλη, την εγγονή του Αιόλου, το βιβλίο μου: Την πολυπόθητη ελπίδα μου να το διαβάσετε με μια ανάσα… και τον ακριβό μου στόχο: να μην το ξεχάσετε ποτέ…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου